Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban mint „ÁSZF”) az ags92  Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 9021 Győr, Kazinczy u. 5-7., cégjegyzékszám: 08-09-024235 vezetve a Győri Törvényszék Cégbíróságánál), mint eladó (a továbbiakban: Eladó illetve Szolgáltató) és a vevő (a továbbiakban: Vevő, illetve Felhasználó) jogainak és kötelezettségeinek szabályozását tartalmazza az Eladó által működtetett webáruházon - a www.babiez.hu  internetoldalon - keresztül értékesített termékek adásvételével kapcsolatban és elválaszthatatlan részét képezi az adásvételi szerződésnek, amely az interneten, az elektronikus áruházon keresztül a Vevő és az Eladó között jön létre.

I.

1. A Szolgáltató adatai:

ags92  Korlátolt Felelősségű Társaság

Adószám: 24144489-2-08

Cégjegyzékszám: 08-09-024235 vezeti Győri Törvényszék Cégbírósága

Székhely: 9021 Győr, Kazinczy u. 5-7. fszt. 2.

Ügyvezető: Zdenek Záček

Kapcsolattartó:

Kulcsár Gabriella  Telefon: 06-30-2666588 E-mail: gabriela.kulcsar@ags92.com

Kubicek Mária       Telefon: 06-30-2691730 E-mail: maria.kubicek@ags92.com

Tárhelyszolgáltató:

Minibolt Informatikai Bt.
Székhely: 2030 Érd, Ungvári utca 39
Email: info@minibolt.hu
Telefon: 06/20-234-4240


2. A webáruházban történő regisztrációval, illetve a Babiez webáruház által nyújtott bármely szolgáltatás igénybevételével, termék megrendelésével a Vevő magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen ÁSZF-et, valamint kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Szolgáltató a Vevő személyes adatait az adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje, azokat harmadik feleknek az ott meghatározottak szerint átadja.


A Babiez webáruház használatának, illetve a webáruház által kínált szolgáltatások igénybevételének feltétele tehát jelen ÁSZF Felhasználó általi elfogadása.


3. A Szolgáltató az ÁSZF változtatásának jogát fenntartja. A módosított ÁSZF hatályba lépésének napja az a nap, amelyen a módosított ÁSZF közzétételre kerül a Babiez webáruház weboldalán.

4. A Felek közötti szerződés elektronikus formában kerül megkötésre,  nem kerül iktatásra,  de PDF formátumban letölthető és kinyomtatható. Tájékoztatjuk, hogy Szolgáltató nem áll a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex hatálya alatt. 

Amennyiben a Szerződési és felhasználási feltételek elolvasása után további kérdése lenne, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a fenti elérhetőségek valamelyikén.

II.

1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A webáruház Philips AVENT, Bright Starts, Benbat és Boba termékeket  forgalmaz. A Szolgáltató a lehető legpontosabban igyekszik tájékozatni a vásárlót a termékleírások, színek és árak tekintetében. Ennek ellenére előfordulhatnak eltérések a valóságtól részben a különböző felhasználói képernyőbeállításoknak, részben az esetleges elírásoknak köszönhetően. Szolgáltató ezért a képernyőn látható színekért felelősséget nem vállal, illetve fenntartja a szöveghibák előzetes figyelmeztetés nélküli javításának jogát az árra vonatkozóan is.

2. Vásárlás a Babiez webáruházban:

2.1. Belépés/Regisztráció

Vásárláshoz nem szükséges a regisztráció. Rendeléskor a csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező, ezen adatok kitöltése nélkül a megrendelést a Szolgáltató nem tudja teljesíteni. Speciális szín megrendelése esetén Felhasználónak ezt a megjegyzés rovat kitöltésével kell jeleznie. A regisztráció, illetőleg a rendelés során megadott adatokat a hatályos törvényeknek megfelelően kezeljük. (Adatvédelmi nyilatkozat)

2.2. Böngészés

A Babiez webáruház termékei kategóriánként csoportosítva találhatók meg az oldalon. A kiválasztott termékek két módon tehetők a Kosárba:

• a termékek böngészése során, az ár alatti sorban a „Vásárlás” gombra kattintva a termék a Kosárba kerül, vagy

• a termék egyedi oldalán a mennyiség megadása után a „Vásárlás” gombra kattintva.

A kosárba bejelentkezés nélkül is lehet gyűjteni a termékeket.

2.3. Kosár megtekintése és megrendelés

A Vevő a kosarában áttekintheti a kiválasztott termékeket, és a Vásárlás folytatása gombra kattintva folytathatja a vásárlást. A Megrendelés gombra kattintva szállítási módot választhat. A szállítási mód kiválasztása után, a Megrendelés gombra kattintva kitölthetőek a személyes adatok. Kérjük, hogy a szállítási címet és a számlázási címet, amire az áfás számlát írhatjuk, ellenőrizze, valamint adjon meg egy telefonszámot, hogy szükség esetén elérhessük. A megjegyzés rovatban megjelölhetőek a kiszállítás időpontjára és a termék színére vonatkozó kérések. A fizetés előtti összesítő áttekintését követően a Megrendelés elküldése gombra kattintva a megrendelés elküldésre kerül.

3. A Babiez webáruházban leadott rendelés a Ptk. 6:64. § szerinti jogi kötőerővel rendelkező ajánlattételnek minősül, melyet a Vevő tesz a Szolgáltató felé. A szerződés az ajánlat Eladó általi elfogadásával jön létre.


3.1 A Vevő által a webáruházban leadott rendelés (ajánlat) megérkezését a Szolgáltató automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb a rendelés leadásától számított 48 órán belül visszaigazolja a vevő részére.

 

A visszaigazoló email kizárólagos célja a vevő tájékoztatása arról, hogy a rendelés a Szolgáltatóhoz beérkezett. A visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről a vevő által a webáruházon keresztül tett ajánlat elfogadásának, és a visszaigazoló email nem keletkeztet szerződést a vevő és az Eladó között.


3.2 A Szolgáltató a vevő rendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyet a leadott megrendelés szolgáltatóhoz történő beérkezését követő 48 órán belül vevő részére megküld. Az elfogadó e-mailben a Szolgáltató tájékoztatja a vevőt többek között a szerződés létrejöttéről, illetve a szállítás várható időpontjáról. Érvényes szerződés a felek között ekkor jön létre.


3.3 A vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.

 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20.§ (4) bekezdése alapján, ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

 

3.4. Szolgáltató tájékoztatja a vevőt, hogy a webáruházban történő internetes rendelés nyomán létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadóak. Amennyiben a Ptk. szerinti fogyasztó rendel a webáruházban, úgy a szerződés a fentieken túlmenően a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá is tartozik.

 

4. Árak, fizetési feltételek és a fizetés módja

 

4.1. A megjelenített termékek kizárólag online a babiez webáruházon keresztül rendelhetőek meg. Áraink forintban értendők és az áfát tartalmazzák. A Babiez webáruházon feltüntetett árak az áru megrendelésének idején hatályosak. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem érinti.

 

4.2. Az árak a házhoz-szállítás költségét nem tartalmazzák. A megrendelt termékeket utánvéttel szállítjuk.

 

Szállítási díjak belföldre

A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg:

Házhoz-szállítás utánvéttel:

• Magyarország területén:

9999 Ft vásárlási összegig a szállítás díja 1250 Ft, 10 000 Ft-tól ingyenes.

  

Termékeink döntő többségében amennyiben a megrendelés munkanapon 12.00 óráig történik, a megrendelt árut 2 munkanapon belül kiszállítjuk. 

 

4.3. A Szolgáltató nyomatékosan felhívja a vevő figyelmét arra, hogy – noha a Szolgáltató mindent megtesz a feltüntetett árak helyességéért – a webáruházban szereplő árak adott esetben tévesek lehetnek, amelyért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. Amennyiben hibás ár kerülne a webáruházban feltüntetésre, ideértve különösen a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő árakat, valamint a nyilvánvalóan téves, rendszerhiba vagy más ok miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árat, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. A Szolgáltató ez esetben felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vevő elállhat vásárlási szándékától.

 

5. Szállítás

 

5.1. A csomagokat a futár 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre.

 

5.2. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és csak akkor vegye át, ha a csomagolás sértetlen.

Az áru átvevője köteles a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni, és nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani, és a felismerhető hiányosságokról vagy egyéb károkról a fuvarozóval közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a fuvarozónak és a Szolgáltatónak haladéktalanul bejelenteni.

Az utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

III.

1. A szerződéstől történő elállás joga:

1.1. A vevő a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint a termék átvételének napjától számított tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A vevő az elállási jogát a nyilatkozat minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

A vevő írásban történő elállási jogának gyakorlása határidőben érvényesítettnek minősül, amennyiben írásos nyilatkozatát a szolgáltató részére 14 napon belül elküldi.

Az elállási jog gyakorlására szolgáló nyilatkozat mintát elérheti itt. 

 

A vevő az elállási jogát az előzőekben hivatkozott kormányrendelet 20. § (3) bekezdése alapján a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

 

1.2. A szerződéstől történő elállás esetén Vevő köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a eladónak vagy az eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a vevő a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

 

1.3. A Vevő felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. Ilyen esetekben csak az értékcsökkenés levonása után fennmaradó összeget tudjuk visszafizetni.

 

1.4. Az elállási jog a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése alapján nem gyakorolható az alábbi esetekben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a termék vevő általi átvételétől számított 14 napos határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából, kivéve a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokat vagy termékeket, melyekre az elállási jog kiterjed;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

 

1.5. A vevő elállása esetén az eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

 

Az eladó a visszajáró összeget a vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A vevő kifejezett beleegyezése alapján az eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a vevőt ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

 

Ha a vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

 

Az eladó mindaddig visszatarthatja a vevő által elenszolgáltatásként megfizetett összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

1.6. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek a Vevőt terhelik. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a fogyasztót más költség nem terheli.

 

IV.

1. Szavatosság, jótállás:

1.1. A szavatossági és jótállási feltételeket az Eladó és a Vevő, mint fogyasztó között a mindenkor hatályos Polgári Törvénykönyv szabályozza.

 

1.2. Kellékszavatosság

A Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A kellékszavatosság nem vonatkozik olyan hibákra, hiányosságokra, és a termék károsodására, amelyek a termék elhasználódásából fakadnak, vagy a termék Vevő általi helytelen használatából vagy helytelen kezeléséből fakadnak.

Kellékszavatossági igénye alapján Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

1.3. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint – a IV./ 1.2. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

1.4. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletben felsorolt termékek vonatkozásában, hibás teljesítés esetén a Szolgáltató  jótállásra köteles.

Jótállási igénye alapján Ön - választása szerint - az alábbi igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított egy éves elévülési határidőn túl jótállási jogait már nem érvényesítheti.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A vásárolt termék 3 munkanapon belüli meghibásodása esetén az eladó köteles azt kicserélni.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a IV./1.2. és IV./1.3. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

V.

1. Adatkezelés


1.1 A Vevő személyi adatait az Eladó az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján kezeli. A Vevő hozzájárul a személyi adatainak kezeléséhez azok felhasználása érdekében a Vevő és az Eladó között kötött szerződés teljesítésével kapcsolatban, mégpedig főként azok felhasználására az elektronikus megrendelés feldolgozásának, az áru kézbesítésének, a fizetés realizációjának és elszámolásának, esetleges reklamációk rendezésének céljából. Marketingtevékenység céljára az eladó a vevő személyes adatait kizárólag a vevő erre irányuló kifejezett hozzájárulása esetén kezeli. A vevő felelős az általa szolgáltatott személyes adatok helyességéért és igazságtartalmáért.

 

1.2. Az Eladó kötelezi magát, hogy a Vevő erre irányuló írásbeli kérése alapján a személyes adatait törli az adatbázisából. Vevő ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről történő leiratkozást levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

1.3 Tájékoztatjuk, hogy a webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó IP címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely információk személyes azonosításra nem használhatóak, de statisztikai célokat szolgálnak. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

1.4. A megrendelt termékről számla készül, melyet a Szolgáltató a mindenkor hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárol és megőriz.

1.5. Az adatkezeléssel kapcsolatos részletes tájékoztatás és információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatóak, melyet közvetlenül is megtekinthet itt.

2. Biztonság

2.1. A  webáruház Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A weboldalon való vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

2.2. Az Internet globális jellegére tekintettel a Vevő elfogadja és tudomásul veszi, hogy a webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a webáruház használatával összefüggő bármely tevékenység a vevő államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a vevőt terheli a felelősség.


2.3 A vevő által a webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
Amennyiben a Felhasználó a webáruház valamely oldalán kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltató részére. Amennyiben a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

 

3. Jogviták rendezése

 

3.1. Bármely vevő az általa rendelt termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató 1. pontban meghatározott elérhetőségein előterjesztheti.


3.2 A hatályos jogszabályok értelmében a fogyasztónak minősülő vevők által előterjesztett szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a fogyasztónak minősülő vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

(a)              személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt a panaszos fogyasztónak átadja,

(b)              telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt a panaszos fogyasztónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló alábbi részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi (és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el).


3.3.       A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni, továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a fogyasztóhoz eljusson. A panasz elutasítása esetén köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.


3.4. Amennyiben a Szolgáltató reklamációkezelésével nincs megelégedve a Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testülethez fordulhat [Székhelye: 9021 Győr, Szent István út 10/A., Levelezési cím: 9001 Győr, Pf.: 673.]

 

3.5. Szolgáltató kötelezettséget vállal az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogviták rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot az alábbi linkre kattintva érheti el:


https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU


Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.